Äntligen, nu är snön här...

NU är den här..eller ja ett litet smakprov ivf.

påväg till jobbet efter en trevlig lunch me Anna så fann jag denna gräsplätt som var så inbjudande att ja ville slänga mig raklång i den vita glädjen. men att gå in och jobba och möta chefen blöt och kylig är nog inte det optimala.

ögongodis...man blir ju lite lätt kär...

mindre kär blir man när man ser rutan på bilen...skrapa skrapa skrapa. men me min tigertass e d ju inga problem...eller jo just ja, d va ju d det var... den e rätt kass... tassen e jätte fin och varm o go men själva skrapan suger rätt hårt...
funderar lite lätt på att fixa p-plats me m-värmare på jobbet så man slipper detta kallstartande...nog för att bilen eller ögonstenen min. Anna säger ju pärlan till sin hoppande grönsak så ja kan ju kalla min coola blåklocka för ögonsten..japp så får det bli..
men det är ju rätt drygt att man måste vänta me att åka hem för att skrapa rutan...nog för att min tass som är värd att prata om och om och om igen är toppen men nej ja kommer gärna hem några minuter tidigare än att stå där i mörkret.


på  lördag äre dags...efter saras och min dag på stan så är vi klar me outfiten...köpte även mårtens grejer han behöver till lördag...har dock int köpt byxer åt honom än men d ska ja fixa imorn...

så här kommer han se ut.. eller ja, han ska ha ett par blå manchesterbyxor...geek varning..sen ska han få fina fräknar oxå...han kommer ju se ut som jag ni vet väl vem han ska se ut som? eller ?
saknas ju en grej till.. en propeller. den ska ja fixa på nå vänster finns ju ingen butik som säljer såna...så då tänkte ja att ja skulle köpa en sån propellermössa och klippa av propellern men sån har ja inte hittat än... och sen tänkte ja att ja köper en leksakshelikopter men dom kosta ca 400 kr o d har ja inte lust me...

imorn bär det av till den roliga, askula fantastisktskojiga glasbanken..som inte alls e så kul men den skulle kunna vart det om man fick provsmaka lite...


här om dagen tvätta jag..och när ja kom upp me tvätten  så fanns en nyfiken kissemiss vid namn rufus som tyckte nytvättat var varmt och skönt..
där ville han ligga o efter en stund så somna han...myspojken min...


Kommentarer
Postat av: din allra allra bästa arbetskamrat

Haha, han blev verkligen fin karln din :D

Vi får väl se om vi dyker upp eller hur det blir..

Vi måste förresten ta ett snack sen. Det har att göra med en hoppande grönsak.

2008-11-01 @ 16:38:58
URL: http://annastekpanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0