Brynäs i mitt Hjärta

Mitt älskade lag.
Igår vann vi mot rivalen Modo.
Och det föregår mobbning av högsta grad här hemma.
Mårten är ju Modoit och det är ju för härligt att Brynäs slog dom.

Plinga på dörren
Imorse när vi låg och sov så vakna vi av att ringklockan lät nå enormt. Eftersom vi inte har nå vänner här uppe så blir man ju lite skraj. Så vi strunta i att öppna..
Men det var ju bara postgubben som hade ett paket som inte gick ner i brevinkastet.
Så i paketet fanns min nya fin rosa rattmuff.
Men det är ju bara rattmuffen jag köpt inte det som är i mitten..
Så nu kan kylan komma för ja kommer itne frysa om mina tassar. För nu har jag en fin rosa mullig rattmuff och även hjälp med höger och vänster..=) det är ju bra, tycker Mårten ivf.


Maten är snart klar

Mårten håller på och lagar mat, spagetti med tonfiskröra..huuuur gott som helst.
Så nu ska ja hjälpa honom lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0