men Brynäs vi är ju super...

BRYNÄS

Jahaja, fan va vi är bra...har spelat en oavgjord men den vann vi i sudden och sen har vi nog bara förlorat en och sen har vi ju självfallet vunnit resten..
ikväll vann vi igen..
och på Måndag då du då gäller d...för då möter vi revalerna Modo, mårten e ju modoit och det är ju inte kul om vi går o förlorar då...nope nope..
skulle vilja åka t gävle och kika på matchen men mårten jobbar..och ja me men ja kan byta bort det passet...


Fattar ingenting...?

Skulle gärna vilja göra bokstäverna lite större men ja fattar fan inte hur...måste fråga annastekpanna.blogg.se hon e ju en rutinerad bloggare=)


Tråkigt värre

Mårten ligger och kikar på tv, på Braveheart.. själv tycker ja att den är mkt hemskt och kikar gärna inte när dom brutalt mördar hästar eller våldtar kvinnor och sen mördar dom oxå. det är inget för mig så jag sitter här och försöker skriva ihop något.. men det är ju så att jag inte gjort så mkt på sistone.


Ja, men nu vet ja va ja kan skriva om...jag kan skriva om allt som hänt från allra första början...
eller nja det vette sjutton om ja orkar..=) men kan ju skriva lite om lite roliga saker som hänt...
so here it goes....

ja har tatuerat mig..
men på denna bild har blivit (miss)handlad hahahaha. mina små missar har lekt lite...leken kallas "tortera din matte"så här ser vi ut när vi är snäll, den ena LITE större än den andra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0