Hemmafixarna rycker upp sig

Efter att vi bott i nya lägenheten i ca 6 månader nu så tänkte vi att det var hög tid att börja piffa upp den lite.

Igår tog vi en sväng till IKEA-Birsta, i Henkes bil..jag syndes knappt bakom ratten.
Men så här dagen efter så är jag åter tillbaka i min pärla och med lite nytt i lägenheten.


Det här konstverket blev jag väldans nöjd med MEN det kunde nog ha gjorts lite bättre.
Tålamod är ju inte min bästa vän.

Och innan denna förtjusande vägg blev till så borra vi lite hål i en annan vägg...
kanske dumt gjort tycker ni men det var ju för att dessa hyllor skulle ju sitta där..

En liten bonus fick jag med Mårtens rumpa på bilden..
Men hyllorna blev jätte bra tycker ja..
Mellan borrandet och pluggandet så var det dags för snuspaus

Sen tyckte han att han va väldans het me dammsugarn mellan benen.

Och sen även en liten badboy kom fram där bland allt damm

Så nu är det jätte fint hemma, med nya hyllor, vardagsrumsbord och wallstickers...
 nu saknas bara nya köksstolar och ny tv-bänk.
men det kommer det med snart.
Idag har det vart sjukt vart ute, skönt o bra för då går priserna ner på resor..=) det gillar vi!!!


Som vanligt så har det hänt mkt sen jag skrev sist...
Mårten råka ut för nån nackspärr på hög nivå.
så här såg han ut då.
(Jag ger er tillåtelse att skratta)

han blev sne i hela kroppen..och kunde inte röra höger sida från typ midjan och uppåt..


Men nu blev jag väldigt intresserad av filmen Mårten kikar på så nu ska ja mysa mig ner i soffan!

Todelo



Kommentarer
Postat av: Amelie Nilsson

Kul med nytt inlägg! :)

vad fint det blev med blommorna på väggen. Sånna blev jag också sugen på.

2009-08-07 @ 15:16:56
URL: http://www.stenen.net
Postat av: mari

Ja, ja e nöjd..lite pillrigt men det gick bra..

dom finns på IKEA.. ja köpte två förpackningar..=)

2009-08-10 @ 10:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0