tankarna på detta

Sitter och kikar på nå workout program.. dom håller på och filmar en workout dvd..sjukt jobbigt för dom som står i bakgrunden och visar.. dom e helt slut och dom som filmar säger bara..vi tar om det där..shit min kropp skulle kännas som spagetti..eller så skulle ja inte känna den alls..



Imorn fyller jag år..23 år..tänk att tiden gått så fort..hänger inte med själv..
Mårten och jag har vart tillsammans i 3 år nu..3 år shit d e jätte lång tid, för mig ivf..

ja kommer ihåg när ja satt hemma hos madde e i skärpan och hade precis börjat på max i uppsala..
satt där och berätta att jag träffat en kille som hette mårten, nu har det gått tre år.
vi har tillsammans ägt 2 lägenheter osh skaffat 2 missar.
sen har vi ju även bott i en annan lägenhet men det ägdes endast av mårten då jag precis flyttat in hos honom då..och så har vi bott ett tag i en hyres oxå.. men det är helt sjukt vi är inne på vår 4 adress tillsammans.

vad har jag gjort med mina 23 år..ja vet inte. dom senaste tre åren har jag jobbat, jobbat och jobbat..
emellan jobbena har jag klämt in tid med mårten.
ja, okej skolan har ju tagit upp en del tid av mina 23 år.
bolandsskolan, tre år gav jag den byggnaden.



Idag berätta Mårten nånting läskigt för mig..
En man som nyligen vunnit, hm ja kommer inte ihåg hur mkt men ca 20 miljoner eller nå liknande på trav eller lotto..
men gud så roligt att berätta nånting när ja inte kommer ihåg hälften av det.
men hur som helst vann han mkt pengar och dagen efter hade han dött..54 år eller nå sånt.
helt sjukt han har säkert i flera flera flera år tippat eller va man säger och så dör han dagen efter han vunnit..
nu vet ja inte varför han dog men eftersom han va så ung så kanske det var en hjärtattack eller nå sånt otrevligt..


nej nu ska ja nog ge mig ut på en runda..har cyklat massa idag men ja har ju sagt att ja ska springa så ja får väl göra d då..
hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0