Dagens goda gärning...

Istort sett sista kunde på jobbet idag glömde tre påsar från bla buketten.
Efter att hon inte kommit tebak och hämtat dom så beslöt Bittan och jag att ja skulle gå in på lindex och onoff o rusta för d va endast dom som hade öppet till 20,00

Men jag fann henne ingenstans, så vi tänkte att hon kommer väl ringa imorn eller nå.

Vi stängde butiken och skulle gå hem. så ja gick runt huset till framsidan där min fina bil stod och då ser ja nån som står o kikar in till skopunkten, ja känner igen henne och springer fram.

Så ja går in igen och hämtar hennes påsar, hon blev JÄTTE glad, för hon bor nämligen ca 10 mil utanför stan så d hade blivit långt att åka o hämta påsarna imorn..

så det var min o Bittans goda gärning..=)

Kommentarer
Postat av: bittan

Som Julia brukar säga när hon gjort något bra "det var en god gärning" Hoppas du får dagens ros för det!! Vad hon ska ha blivit glad!!

2009-12-21 @ 21:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0