dagens korkade grej.

Ja trodde nästan att ja inte skulle kunna sluta skratta, dagen pucko det är verkligen jag idag.

M och jag laga tacogratäng idag, och då har man riven ost så jag klippte upp påsen men det var inte riktigt läge att hälla på den än, så jag vände på påsen för att läsa på baksidan..

där står det ingredienser: ost (och sen en massa grejer som typ mjölk)
Jag läser denna text och börjar efter ca 5 sekunder skratta tills jag gråter, M fattar inte va ja skrattar åt och frågar ivrigt.
När jag till slut sansar mig så får jag ur mig att det är så pinsamt att jag inte vet om jag vill berätta..
Men till slut så berättar jag.
Där det står ost så läste jag 0 st
så ja fatta inte vad det fanns 0 st av, och om det ändå inte finns nå av just den ingrediensen varför skriver man då 0 st varför skriver man nånting alls om det ändå inte finns nå sånt i..

Men efter ett tag fattar jag ju att det står OST och inte 0 st
pinsamt var det tur att det bara var M o jag hemma..


Nu är det -14 ute. fy fan va kallt, rufus ligger på blombrädan och värmer sig ovanför elementet=) sötnos och Gizmo ligger uppe på garderoben på ett täcke, så där e d nog oxå varmt...
mysiga missar som sover hos en om nätterna. och kommer o väcker en på mornarna, fast det e ju inte lika mysigt..

Här är mina älsklingar.



Imorn ska ja skjutsa M till Åre. sen kommer han hem den 23 och åker upp igen den 25.
sen vet ja inte när han kommer hem igen.=(

Men när han åker så ska ja möblera om, hihi busigt av mig.=)

kanske åker upp ihelgen till honom, ja e ju leeeedig. men ska även åka pulka me markus nåndag vet inte vilken...=) beror på hur han ska jobba..

nej ska man ta ett skutt till soffan kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0