Gizmo sluta.

Världens jobbigste katt det har jag..
Varför e han så jobbig ibland, han springer o skiker och e allmänt dryg.

Så idag ar ja till djursjukhuset och prata lite och köpte en grej som utsöndrar kattlukt och som gör att katten ska känna sig lugn. Finns som spray oxå, tydligen effektiv i kattburen om katten inte känner sig trygg med bilresan..

och sen åkte ja till djurmagasinet och spontaninköpte en klöspelare...en väldans grov och rätt hög..
den gilla dom när ja kom hem me den.men vi får väl se om allt detta hjälper eller om ja har bränt lite väl mkt pengar i onödan..

undra om ja ska ta mig en sväng ner till stan..kanske ringa ida o kolla om hon vill fika..=)

Mårten sitter på sjön i funäsdalen nu, han ligger under med 3-2 i fiskar mot pappa..haha men han hade fått den största fisken ivf...så han va rätt nöjd ändå..

Markus o ja skjutsa dit honom igår..
haha när vi åkte hem och satt som mest o sjöng o dansa.. så blixtra det till i ögonvrån och jag skrek.
NEEEEEEEEEEJ MARKUS DET VAR EN KAMERA, FAN FAN FAN FAN FAN SÅ JÄVLA ONÖDIGT MED BÖTER.

men vi vända och hitta ingen kamera...det som så fint blixtra var en vägskylt som i ögonvrån blixtra till med hjälp av extraljusen...

puh, shit vilken lättnad...böter e ju sååååå himla onödig utgift..

nej nu ska ja fan ta mig ner till stan.

på återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0