Morgonpigg eller INTE

Fy va jag är trött och så har jag ont i halsen..blää

Ska snart till jobbet sen bär det av hem, kasta sig in i duschen och köra till Lit där Therese ska ha julkonsert i Lit´s kyrka...
underbart vackert det kommer bli.
Hoppas Bittan följer med hon oxå..



Det är lite skumt, Vårt hus står parallelt eller hur det stavas med ett annat hus så man ser över till dom om vill..
en kille tror ja det är, han har sin tv på jämt och då menar jag verkligen jämt, 24/7

Ibland är det nå program och ibland är det tv-shop och ibland men inte för ofta så är det myrornas krig. Jag trodde inte jag hade nå liv men han har ju verkligen inge liv som har tv:n på dygnet runt.



Igår var jag ner på stan och fika med sötaste Markus och sötaste Ida.Mysigt!
sen var vi in och köpte lite småsaker på Åhléns, köpte en lite hm..krok!!?
en sugpropp med tvåkrokar som ja tänkte ha vid diskbänken och hänga diskborsten och den där som man tar upp matrester ut diskhon med.. och det blev jätte bra och snyggt..
MEN och åter MEN den ramlar ju ner och skrämmer skiten ut en..
Så jag tror att jag tar ner den igen..

Varför produresas det grejer med sugproppar då dom ändå inte sitter kvar??????

Nej nu ska jag göra mig klar och åka o jobba lite me Bittan=)=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0