Men åååååh så jävla dumt

Imorn, jaha ja då ska man jobba, men HALLÅ det är ju fotboll, ja kommer ju missa första halvlek..ååååh det går ju inte, ja får bara inte göra det..måste hitta på nå...kanske kan smöra lite för chefen och köpa en tårta eller nå gott...men ja tror inte hon går med på det ivf..ja behöver ju inte va ledig hela dagen bara sluta lite tidigare..sisådär 50 minuter tidigare.



Fråga Olle dokumentären, lite sjukt program kanske...fast ja ska se den så ja e väl lika sjuk ja med då..


kikar på sweet home alabama, inte den bästa film som gjorts men den funkar...

Lila kläder e vad som piggade upp mig idag!! inte för att det hjälpte så mkt, har fortfarande huvudvärk som jag haft hela dagen..och feber har jag oxå ivf hade, nu har ja stoppat i mig ipren för ett helt fotbollslag.



nej krypa ner i soffan det är va ja ska göra nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0