sjukhuset nästa

Har vart hemma nu i typ tre-fyra dagar.
jag har vart helt matt, sovit lite för många timmar kanske o sen haft feber, ont i halsen och på toppen av allt så har ja vart uttorkad eller nå enligt sjukvårdsupplysningen..min kropp har vart torr och flagnat...uttorkad.

En blandning av jobb, stress, dålig matvana och inget vatten intag så blev detta resultatet.

Men nu återgår arbetslivet till endast ett jobb och istort sett det antal timmar jag är anställd på, och så har ja lovat mårten att bättre på vätskeintaget för han har vart jätte orolig..


Idag följde jag med till affären, lite jobbigt, men ja e rätt pigg...sov så mkt o länge inatt så nu behöver ja inte sova på en vecka..=)

Imorn äre back to work. tror inte ja skulle jobba så länge, ca 5 timmar tror ja..


nej nu ska ja ta en ipren för mitt lilla huvud..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0