Varför är jag INTE förvånad

Ja, va ska man säga, det finns bara en enda person som kan strula till det och det är jag...
varför går oftast saker o ting inte som ja planerat..

Hade nog inte räknat med denna reaktion som jag fick men så blev det och ja kan inte helt och hållet förstå varför...


jaha så va gör man nu då!!

jag är helt enkelt inte så bra på att få folk att gilla mig tydligen...fast det är ju det folk brukar säga om mig, att ja har lätt för att skaffa nya vänner och få kontakt me folk, bara jag vill...

men ibland går det inte verkar det som, hur mkt man än försöker och allt, så står man fortfarande med näsan pekandes framåt eller nå sånt som mamma brukar säga..


Ja, ja nu har ja ivf tagit tag i två saker, en viktig sak o en viktig sak..eller ja sammanfattat två viktiga saker..=)


vi får se hur det går men den ena och den andra för den delen..men ja håller tummarna..


Åh imorn e d sista dagen för recall surt som fan..=(
så nu måste ja verkligen börja söka jobb ja klara mig inte med skopunkten.. d eju ett halvtidsjobb ochdet klarar ja mig inte med.
Men va ska man söka då!!?


ja känner mig matt, ingen ork till att göra nånting, eller psykiskt så orkar ja inte..då skulle ja kunna strirra in i väggen och låta dagarna passera men så kan ja ju inte ha det så ja gör det ändå, bara gör det..men egenligen skulle ja vilja lägga mig ner och ligga där i en vecka.


god natt








Kommentarer
Postat av: Bea

Uscha, jag känner igen mig i att inte orka göra någonting, är inne i en sådan period nu jag med. Du kanske skulle ta ledigt i någon vecka för att faktiskt kunna stirra in i väggen ett tag? :P Ibland behövs det oxå :) Sen kommer nya krafter ;)

Jag brukar se att Mc Donalds behöver personal lite då och då, och jag har för mig att du gillade sådant arbete ^^



Kram!



Ps: Jag tycker om dig :)

2009-09-21 @ 12:20:14
URL: http://luddesbrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0